Solsken och friska vindar

Sitter och filosoferar i allmänhet och undrar vad dagen har i famnen. Har inte gjort något speciellt under dagen. Har varit skönt att inte göra något alls om jag ska vara ärlig. Snart ska jag bege mig hem till far och sedan åka hem till faster. Ska testa lyckan för att se om jag vinner på bingolotto. Inte för att jag tror det men ändå.
Solen skiner och det är friska lätta vindar utanför. Det gör mig glad och det är svårt att förklara. Hösten är på intåg och det är skönt samtidigt som jag fasar vad hösten har med sig. Lustigt eller hur?
Publicerat: 2012-09-09 @ 11:42:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!