Lördagens bestyr

Vaknade tidigt idag och var hur pigg som helst plus att min arm värkte som om någon hade slitit i den. Vad jag har gjort under natten har jag ingen aning om, men det är bättre med armen nu. Vid halv tio kom svågern och lillknodden och hämtade mig för att sedan åka hem till dem. Nu sitter jag barnvakt fram till morgondagen någon gång. Känns skönt att komma hemifrån ett tag.
Är bara tacksam för att min äktenskapsmäklare är hemma hos sig och jag här. Visserligen är det i en skämtsam ton men jag kan inte hjälpa att det känns obekvämt på något sätt. Men men...det är ju som sagt menat med glimten i ögat.
Publicerat: 2012-09-15 @ 13:21:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!