Lista

Hittade en rolig lista när jag läste syrrans blogg och nu delger jag er den för att låta er lära känna mig lite bättre:
 
1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Pär
3. Hur lång är du? 159 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Handen som gungade vaggan
5. Vem ringde du senast? Försäkringskassan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Det blir bra, ses då." Till Camilla
7. Var är dagens planer? Ta en dusch och sedan sängen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sedan många år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? 6 dagar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna.
12. När vaknade du idag? 05.45
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja det har jag.
14. Vilken är din favoritplats? Den djupaste skogen eller lilla allvaret 
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja du vem vet, kanske i ett hus ute i skogen
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och borstar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Kollegan Anna och Pär
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej visserligen var jag mycket ung men hade några ihop med syrran
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beroende på hur varmt det är i lägenheten.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Tre, Östergötland, Västergötland och Kalmar län 
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Harkel harkel...ja det har hänt några gånger 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Med rätt personer så 
27. Vilken är din favoritglass? Choklad 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Öppna varsitt sparkonto till mina syskonbarn och ta körkort samt spara..
29. Tycker du om Kinamat? Absolut
30. Tycker du om kaffe? Verkligen inte, går inte att lura mig heller.
31. Vad dricker du till frukost? Starkt te 
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på magen men jag är ständigt under rörelse
33. Kan du spela poker? Lite men inte bra 
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Både ja och nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tro det eller ej men det gör jag 
37. Vill du ha barn? Nej
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och teckenspråk
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp det har jag 
40. Föredrar du havet eller en pool? Sjö helst annars havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Böcker, filmer 
42. Äger du dyra smycken? Ja det har blivit lite med åren
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Färska fikon 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ha ha mitt alterego på Medborgarskolan samt damerna där
46. Välj ett ärr på din kropp? Oj, jag har ju några stycket att välja mellan. Men det får bli ärret på vänster häl efter att jag råkat köra in foten i ett cykelhjul 
47. Vad har du för ringsignal? Roots before bransches med Lea Michel el Rachel Berry i Glee 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej syrran fick det mesta när vi var små
49. Flirtar du mycket? Kan jag inte påstå direkt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Våren 2012 
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag inte äns vet vad som är broms och vad som är gas så kan jag nog inte veta hur man byter olja :-)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej har ju inget körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Johanna Stat
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Illiustrerad Historia 
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter 
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett grattis i ett grattis kort till syrran 
59. När var du i kyrkan senast? När min farfar begravdes 
60. Vilka personer utmanar du? Dig
Publicerat: 2012-09-13 @ 21:24:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!