Humor på låg nivå med olika projekt

 
Idag har man smått återgått till det så kallade normala liv man har levt de sista åren. Inte för att jag känner att det är normalare trotts allt som har hänt. Å andra sidan har jag aldrig varit riktigt normal, det är alltför tråkigt att vara normal.
Torsdagshumorn dök upp idag och för en gång skull var jag oskyldig. Det var en av de andra damerna som tog upp torsdagshumorn, men jag var inte sen att haka på och lägga ribban lågt. Så skratten har varit många och tilldelade. Har stickat som en tok under dagen och jag tror det går bra. Både fram och bakstycke på tröjan är klara och nu sitter jag och försöker ge mig på ärmarna. Det går dock inte lika bra måste jag medge, när jag väl behövde hjälp så hade stickexperten gått hem för dagen. Det slutade med att jag la ifrån mig det projektet och påbörjade en ny skruvsjal för att fördriva tiden. Det är så otroligt roligt att sticka och nu när det har legat på is ett tag var det riktigt roligt att ta upp det igen.
Sitter hemma nu och gör inget speciellt över huvudtaget. Känns riktigt skönt samtidigt som jag är riktigt rastlös. Fast det går ingen nöd på mig om jag ska vara ärlig.
Publicerat: 2012-09-20 @ 17:52:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!