Helgens båda sidor

Hemkommen efter ha tillbringat helgen på landet. Vilket var riktigt skönt, behöde komma bort lite efter en intensiv vecka. Har varit på Loftahammardagarna och sedan på eftermiddagen har jag varit iväg och plockat svamp. Var visserligen inte ensam, mamma och Anton var ju med dem också givetvis. Men helgen kunde ha varut bättre än vad den har varit. I lördags fick vi tråkiga nyheter som fick tiden att stanna till. Vet fortfarande inte hur eller vad jag ska känna om jag ska vara ärlig. Livet är inte enkelt så mycket vet jag, men att det ständigt ska vara orättvist vet jag inget om. Så jag bär med mig sorg nu när den nya veckan börjar. Just nu vet jag inte vad mer jag kan förtälla.
Publicerat: 2012-09-02 @ 15:09:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!