Fullspäckad dag

Det har varit en fulltecknad dag. Men dock så började den inte så bra kan jag lova. Började med att jag försov mig ett par timmar och kom inte till jobbet förrän vid tio. När jag kom så brast alla ut i glädjerop och sa att de var oroliga för mig. Det är ju inte vanligt att jag kommer sent då jag tydligen är en vanemänniska med fasta punkter och tider. När jag inte hade kommit till nio började alla undra vad som hänt, om jag hade skadat mig eller liknande. Dessutom så brukar jag alltid höra av mig och det är ju sant. Som sagt så försov jag mig och hittade inte numret till Mr P och kunde inte ringa till honom. Sedan kände jag att det inte spelade någon roll, utan att jag fick förklara när jag väl kom fram. Efter allt det så i all min hast tänkte jag inte på hur vädret var utan trodde att det var torrt och varmt. Men ack så fel jag hade. Det regnade och jag kände genast att jag blev blöd om fötterna då jag hade tygskorna på mig.
Nog om det. Har bakat på förmiddagen tillsammans med en av damerna då högsta chefen hade beställt fikabröd av oss till imorgon. Så Hazari och jag bakade ananaspaj och bullar så det stod härliga till. Efter det var det att sitta ner och sticka några varv på den tröja jag stickar på nu. Vid två tiden var det dags att gå ner till Olivia Assistans som hade invignings fest. Där kunde vi ställa ut lite saker som vi har till försäljning. Innan jag gick hem för dagen hade vi hunnit sälja tre saker. Kul kul, får bara hoppas på att de som var kvar lyckades sälja mer. När jag gick till Olivia Assistans så skickade högsta chefen med mig en påse bullar till Mr P som redan var där. Han och Eliza fick provsmaka mina bullar och godkände dem. Tur! *ler*
När jag kom hem var det att knata hem till far efter att ha gått av bussen för att äta lite mat och fixa lite med släktforskningen då far ville ha samt hans kusin vill ha en kopia med. Så först nu är man hemma i min lugna vrå och andas ut. Imorgon blir det begravning och jag vet inte hur jag ska känna längre. Men men det går som det går.
Publicerat: 2012-09-18 @ 21:21:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!