Där händelsen håller sig borta gömmer sig något annat

Har inte gjort så mycket idag. Min dag har varit tråkig och trist på alla sätt och vis. Har egentligen ingenting att förtälla så tråkigt är mitt liv just nu. Har varit hemma hos faster och spelat bingolotto. Jippi! Så spännande är det. Fast det är ju klart, jag vann ju två sverigelotter.
Nu nu ska jag göra kväller då det är en dag imorgon också. Det kommer att bli lite kärlek med min klump, säkerligen en massa skratt och annat skoj. Någon tjomme från arbetsförmedlingen kommer att komma och prata med oss. Om vad vet jag inte och är inte säker på om jag vill veta heller om jag ska vara ärlig.
Publicerat: 2012-09-23 @ 20:27:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!