D-dagens ände

Dagenhar kännts tung och fylld med sorg. Har inte haft ork eller lust till att tänka över lag och jag måste medge att det har varit skönt. Begravningen var fin och stillsam och om Lennart hade varit där tror jag att han hade gillat den.
Kvällen har jag bara tillbringat framför TV:n och bakom stickorna så det har inte varit något spännande för fem öre. Kvällen har varit mer eller mindre riktigt tråkig där jag har suttit och tänkt på gamla minnen och ÄNTLIGEN gråtit ut en del av sorgen. Men det är långt kvar innan jag har sörgt färdigt då jag ännu inte har sörgt färdigt farfar och morfar.
Publicerat: 2012-09-19 @ 19:35:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!