Underlig men solig dag

Dagen har varit underlig, tryckande och en aning irriterande. Men det har sänkt i takt med hur solen har försökt skina in genom fönstrena.
Har suttit och pillat med mitt halsband jag gör i ringsmycken. När jag tröttnade på det satte jag mig med mosaiken och fixade till det. Nästa vecka ska jag foga allt så att det sitter osv. Under eftermiddagen har jag inte gjort så mycket, tog en lång lunch och passade på att njuta av solen. Har dock påbörjat ett nytt projekt..
Sitter hemma nu och njuter av en kopp te. Har inte någon större lust till att göra något ändå.
Publicerat: 2012-10-23 @ 18:56:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!