Tuppen sover fortfarande

Torsdags morgon och tuppen ligger fortfarande och sover. Själv sover man nästan trots att man är klarvaken. Eller är jag det? Jo det måste jag vara då jag är på språng och ska med bussen som går när som helst. Tidigt värre men är man pigg så är man. Får dock sota för det senare ikväll då jag kommer däcka i soffan så fort jag kommer hem igen.
Nu på förmiddagen blir det till att skriva med praktikant A och några av de andra hönorna. Vi ska träna upp oss på stavning, meningsuppbyggnader, grammatik och annat skojs. Får bara hoppas på att praktikant A har hittat bra uppgifter.
Publicerat: 2012-10-25 @ 07:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!