Möshumla

Idag har jag känt mig som en redig möshumla och kan inge annat. Trots alla motiga gråmoln på himlen har dagen gått riktigt bra. Under förmiddagen var det taim att ta fram Picasso inom sig. Lyckades bli klar med två mästerverk var av den första jag inte alls blev nöjd med. Den andra däremot, säger bara Picasso släng dig i väggen. Skämt å sido, det är bara en massa kladd i alla dess färger. Jag är inte den minsta konstnärliga i släkten. Är långt därifrån måste jag medge. Mitt första mästerverk är torr och färdig. Ska ta hem den senare och hitta en passande ram.
Under eftermiddagen tja...då blev det en massa prat och tjatter bland hönorna. Fick en del käglor på mig när Mr P fick för sig att skjuta gummisnodd genom rummet. Varför blir de som barn på nytt när de ser en gummisnodd?
Förövrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Trött som om jag inte har sovit något alls. Konstigt då jag knappt sov något alls.
Publicerat: 2012-10-16 @ 18:34:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!