Mästerliga konstverk

Slö, trött och tom i skallen. Har inte gjort så mycket idag. Dagen har varit seg och långdragen som om alla hål har fyllts med vadd. Har suttit och pysslat med mitt halsband jag gör i ringsmycken vilket går otroligt långsamt. Har även gjort som mitt horoskop sa och testade på nya saker. Tro det eller ej men jag har gjort framtidens mästerverk som inte är av denna värld. Satt och spatade ut färg med en spatel och efter 45 minuter var den färdig. Jag till och med döpte mitt konstverk till "slött i arbetsförmedligen" Satt nämligen och tog ut mina agreationer inför mötet jag hade på arbetsförmedlingen. Därefter fick det bli som det blev. För övrigt gick det väl hyfsat där, fick göra en massa konstiga tester om hur mitt allmänna tillstånd är osv samt fyra olika mattetest med tre minuter på vardera. Bara för att förtydliga det hela med mattetesten så gick det inte bra. För det första jag är ur usel på matte, för det andra jag är ännu värre på matte när jag måste räkna i huvudet. Så det sket sig nog. Ska dit igen på måndag och tisdag nästa vecka igen för fler tester.
Publicerat: 2012-10-02 @ 18:48:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!