Laxens lördag med ett par droppar Persbrant

Den nya dagen är till ända och ögonen går nästan i kors. Men bara nästan vill jag tillägga. Har varit hemma hos Far och Kerstin för att fixa inbjudningskort då jag tydligen fyller år snart om en månad ungefär. Men det kan vi glömma tycker jag. Fick lax till lunch och det satt som smäck i magen måste jag säga. Kerstin passade på när far inte är hemma. Under tidiga kvällen var jag med Kerstin, faster och grannen samt en bekant till henne på Bio och såg på Hypnotisören. Helt underbar film, bättre än vad jag först trodde. Det skadar aldrig att vila ögonen på Persbrant. Fast han börjar bli i det älsta laget nu till att vila ögonen på.
Sitter nu hemma och funderar på om jag ska ta och fradga kudde nu eller om jag ska se slutet på Körslaget. Har inte bestämt mig ännu, känner hur trötta mina ögon är samtidigt som en överskottsenergi kommer smygandes. Undrar varför den kommer nu när jag inte behöver den extra energin.
Imorgon kommer mor på besök och det ska bli trevligt faktiskt. Får se vad vi hittar på, det återstår att se helt enkelt. Har dessutom tvättstugan vid fyra imorgon. Får bara hoppas att allt fungerar i den allt så mindre trevliga tvättstugan. Om kära mor är kvar till dess kanske jag ska sätta henne i arbete?! Ha ha det skulle se roligt ut.
 
Publicerat: 2012-10-13 @ 21:17:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!