Från yttre rymden

Idag är dag då jag inte vet vad jag egentligen har gjort om jag ska vara ärlig. När jag komm till Medborgarskolan kände jag inte direkt för att göra något alls. Satt bara där och tittade ut på den klarblå himlen. Vid tio tiden var det dags att infinna sig på arbetsförmedlingen och göra lite tester. Vet inte hur de gick eller om jag lyckades förstå dem överhuvudtaget. En sak är dock säkert och det är att jag stavar som en kratta. Speciellt om det är ord jag inte använder i mitt dagliga skrivande. Men men...imorgon blir det till att infinna sig på arbetsförmedlingen igen och göra lite mer tester. Jag vet inte vad det blir den här gången, det återstår att se antar jag. Under eftermiddagen idag har det varit keramik för hela slanten och jag kan säga att jag lyckats framställa Smeagel i bättre dagar. Har gjort min egen Smeagel och det återstår att se hur han blir när han är bränd. Från början var det tänkt att göra dementa Berit men det blev inte alls som jag tänkte mig.
Dagen har varit som om allt var från yttre rymden och det går inte att förklara.
Publicerat: 2012-10-08 @ 17:29:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!