En däven dag med mycket att göra

Dagen har varit fylld med saker att göra och det har inte varit en lugn stund. Så har det känt iaf. Men det har varit intensivt på ett bra sätt. På förmiddagen hade vi besök av personen som har högsta ansvaret för projektet hantverk & intergration, samt två andra så det blev lite mycket där ett tag. Efter det har dagen bara rullat på. Praktik A k och jag själv lade fram lite saker som vi har till försäljing samt saker som är till barnhemmen i Polen i ett glasskåp. Det slutade med att jag och K blev ansvariga att ta hand om det och byta ut dem i mellan åt för att visa osv. Kommer att bli intressant måste jag säga.
Under eftermiddagen blev det en massa färdigställande och annat skoj. Mycket skratt även idag, fast i ett lugnare tempo. Det har känts att det var fredag idag och de flest av oss har varit små dävna och inte riktigt på humör.
Har även varit och hämtat ut mina glasögon och när jag tog på mig dem så insåg jag hur mycket min syn hade försämrats även om optikern sa att det inte var så mycket.
Var hemma hos far en stund och åt mat samt att jag fick hem en del tyger som jag ska ta med mig till Medborgarskolan nästa vecka. Nu ska jag bara njuta av helgen och inte göra så mycket. Har lite saker jag ska göra under morgondagen. Men det är gött och då har jag alltid något att göra.
 
 
Dockan Annas 50 tals klänning
 
 Dockan Annas fin klädsel med tillhörade väska
 
Dockan Annas sportiga klädsel. Alltid roligt att sporta!
 
Dockan Annas kimono klädsel. Alltid bra att ha!
 
Ett par torgvantar i barnstorlek. Har även gjort ett par i grått också men har ingen bild på dem.
Publicerat: 2012-10-19 @ 19:23:11


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Oj oj oj säger jag bara. Du har legat i ser jag. Finns det inget stopp på dig?

2012-10-19 - 19:25:16 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!