Bakom varje fasad

 
Bakom varje fasad gömmer sig en mask ingen omkring egentligen känner. Huvudet är fyllt med saker jag knappt orkat eller hunnit med att reflektera. Har varit till arbetsförmedlingen idag igen och gkort de sista testerna. Nu återstår det bara ett par samtal till. Sedan återstår det vad som händer och sker om jag nu får någon hjälp av dem vill säga.
Förutom det har det inte hänt så mycket under dagen. Har pysslat lite med mossaik och givetvis läste jag vår bibel under morgonen. Ett måste som görs varje morgon, hur det kom sig att jag började läsa horoskopet för alla kommer jag inte ihåg. Men efter jag har läst mitt så vill de andra veta sina och på den vägen är det. Dagen har gått fort även om mitt huvud inte har hängt med. Har varit så seg och orkeslös hela eftermiddagen även om jag har kört på mekaniskt.
Imorgon blir det att köra samma gamla vanliga spår med stickning, bör sätta mig vid symaskinen med då jag har några kjolar som måste bli klara. Förmodligen kommer vi vara några stycken som går ner till arbetsförmedlingen imorgon eftermiddag då det är någon form av anordnarträff.
Publicerat: 2012-10-09 @ 17:42:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!