Bakom blinkande stjärnor

Sitter utmattad i soffan och glädjer mig åt att migränen äntligen är borta. Efter två dagar med migrän är hela mitt väsen helt nermejslat och matt. Är helt tömt på energi just för tillfället, men migränen är borta. Har varit två tuffa dagar måste jag säga och jag hoppas på att migränen håller sig borta en lång tid nu. För jag orkar inte med mer om man säger så. Dessutom vet jag inte om jag klarar av att gå hemma då jag är rastlösheten själv med stora bosktäver. Får bara hoppas att jag är fri från blinkande stjärnor och ruggande slag i skallen. Imorgon är det jag som ska återgå till det normala och ta min plats i hönsgården.
Publicerat: 2012-10-11 @ 16:33:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!