Antika krukor och nålar som rymmer

Dagen har varit hektisk, irriterande och givande på en och samma gång. Vädret har inte gjort det så mycket bättre heller då kylan har trängt genom väggarna och tagit sig in.
Det har inte varit enkelt det kan jag säga. Så mycket som inte stämmer och saker som gör en förbannad. Nu ska vi tydligen inte få ha keramik mer för det är tydligen för dyrt att ta in en ledare och dessutom så har arbetsförmedlingen sagt att sådant får inte finnas på sysselsättningsplatserna. Men man får måla, hålla på med mossaik, trädslöjd, ringsmycken m.m. Lite tvetydigt och dubbelmoral tycker jag. Men vi ska iaf kräva en gång till så att vi hinner göra klart de vi påbörjat åtminstonne. Sedan får af och de högre ansvariga säga och tycka vad de vill.
Under förmiddagen satt jag och nålade för fullt och jag är inte alls sams med nålarna. Men men...imorgon eftermiddag blir det till att sy klart allt och stryka till dukarna. Men ännu ska de inte läggas på borden oavsett vad de andra säger.
Publicerat: 2012-10-29 @ 17:43:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!