Allt och inget under en och samma dag

Dagen har varit fylld med sa,er att göra och ärligt talat är jag tröttare än vad jag har varit på länge. Vet i sjutton vad jag har gjort, men trött är jag. Har varit till optikern och kollat synen. Det blir ett par nya glasökon med lite starkare glas. Vilket jag nästan trodde men hoppades inte att det skulle bli så. Visserligen var det ingen stor försämring på ögonen men en förändring ändå. Mitt vänsteröga var det som försämrats mest. Å andra sidan så är det det öga som har varit svagast. Om man nu kan säga så vill säga. Kommer bli fattig när jag väl hämtar ut glasögonen. Å andra sidan så ska man ju ta hand om sitt skäpp så att man inte går under. Inte sant? Efter det var jag på Ming Palace och åt lunch med Kerstin, efter det var jag på banken och fixade ett nytt ID.
Eftermiddagen blev till att handla på Maxi och därefter följa med far och Kerstin och äta middag. Min mage står nu åt femton håll och kanter. Så har min dag sett ut och nu kommer jag inte göra så mycket mer ansträngade utan parkera min bak i soffan. Allt och ingenting har hänt under denna solskensfyllda dag. Vädret har varit på topp vilket jag tackar fader himmel för. Dock hade det inte behövt blås så mycket. Fast jag kan ju inte få allt som jag vill. Ska egentligen inte klaga då dagen har varit härlig som den var trots allt.
Publicerat: 2012-10-05 @ 17:48:01


1 kommentarer
Postat av: sanna svedin

Sv: Ja det är riktigt mysigt att ha någon att gosa ner sig med nu när det börjar bli kallt!

Händer det något speciellt i helgen?:)

Svar: Ja det förstår jag att det är. Det är en härlig känsla. I helgen kommer jag bara ta det lugnt och släppa veckans alla måsten. Själv då?
Milliz

2012-10-05 - 19:44:31 | URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!