Ur askan kommer konstens kärna

Ur askans kommer konstens kärna har jag hört en gång i tiden. Men om det är sant har jag ingen aning om. Men det låter bra och därför anamar jag det för stunden. Jag bjuder nu in er för att läsa ett konstnärligt inlägg som kanske är så långt bort från konsten som möjligt. För konstnärlig vet jag inte om jag är.
 
Min urna jag höll på med och trälade med i keramiken. Nu är min lilla klump färdig,
men jag vet inte riktigt vart jag ska ställa den.
 
 En "fin" kjol till en söt tösabit är det tänkt. Kjolen är sydd på fri hand och vet inte
om den blev som jag tänkt mig.
 
 Ett täcke till en bebis eller större docka. Även denna är sydd på fri hand.
 
Publicerat: 2012-11-19 @ 19:48:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!