Uppkaxad och 30 årskriser

En underlig dag måste jag medge. Den har varit fylld med oerhört mycket skratt och munhuggande med en vänlig ton. I två dagars tid har jag och E munhuggits med varandra som om vi vore osams och verkligen avskydde varandra. För ett ovand öga och öra skulle det se ut som om vi verkligen var osams och irriterade på varandra. Mr P påpekade det för oss under förmiddagsfikat och att det såg extremt roligt ut när E och jag väl kom igång. Vet inte varför men både igår och idag har vi munnhuggits som om vi borde göra det med varandra. Alla andra skrattar åt oss och våra fasoner. Det gav med sig en massa skratt och både E och jag försökte säga till de andra att vi gjorde/gör det av kärlek. Men ingen tycks tro på oss. Enligt E och M så är jag så här för att jag nu har passerat det magiska 30 strecket och kommit in ordentligt i min 30 årskris. Det stämmer till viss del, framförallt stämmer det med 30 årskrisen. Det andra är jag inte så säker på. Tyvärr tycks de inte tro mig. För övrigt så har dagen varit ganska lugn. K och jag bytte ut sakerna i vår monitor både saker som är till försäljning och saker som vi bara visar som sedan skall skickas till barnhemmen i Polen samt kvinnojouren. Har även kommit en bit på mitt stickprojekt. Samt när det gäller mitt pyssel med ringsmycken. Passade även på att ta en långpromenad under lunchen och med friskvårdstimmen. Man måste passa påa tt njuta när solen är framme och skiner.
Nu blir det till att sitta lugnt i soffan och njuta av fredagskvällen. Imorgon ska jag, far och faster bli firade då vi tydligen har fyllt år. Nästan hela släkten kommer och det ska bli roligt att få träffa dem.
Publicerat: 2012-11-23 @ 18:02:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!