Sysselsatt dag med olika chocker

Dagen är till ända och jag måste erkänna att jag är helt slut. Har varit på benen sedan sju imorse. Så med andra ord är det riktigt skönt att få vara hemma nu.
Dagen har varit givande på många sätt och viss. Har skrattat gott åt Mr P. Orsaken är att han stod och strök en duk och höll ena hande på höften med han strök. Han såg väldigt femenin ut och när jag talade om det brister han ut i " I want to break free" Det är svårt att förklara men otroligt hysteriskt roligt var det iaf. Vi fick oss ett par goda skratt och har nu tydligen fått men för livet. Dessutom är vi inte längre några hönor utan en skock med yra får som ska in för klippning.
Vi fick även en liten smärre chock när A kom upp och delade ut vår julklapp (lite tidigt men hon tyckte att det var bäst så). Vi fick nämligen varsin biljett till teatern Kärleksbrev eller om det var Änglar i Amerika. Så den 12 december blir det till att gå på teater och det ser vi fram emot faktiskt.
Jag kommer dessutom chocka hönorn/fåren imorgon när jag kommer. Har nämligen kommit in i en drastisk 30 års kris tror jag. Det kommer de säkerligen förklara för mig imorgon tror jag. Kommer även chocka släkten på lördag då jag, far och faster kommer att bli firade. Mer om detta kommer jag inte att säga. Men det kommer att märkas så mycket kan jag tala om.
Har även ringt och grattat både far och faster då de fyller 60 idag. Skulle ha ringt tidigare om jag hade haft tid, men har haft fullt upp hela dagen. Först jobba och få saker gjorda där med lapptäcken, den dagliga bibeln. Sedan iväg för att chocka lite, köpa fars present och lite annat skojs.
Nu däremot ska det bli till att slappna av och ta det lugnt i soffan. Mer kommer jag inte att orka. Det är ju en dag imorgon med som jag måste ha energi till.
Publicerat: 2012-11-21 @ 21:10:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!