Pyssel och storhandling

Idag har jag varit mer eller mindre förvirrad och bortkopplad från knoppen. Konstig känsla måste jag säga. Det har för övrigt varit en lugn lördag. Har inte gjort så mycket under dagen. Har gått hemma och plockat och rensat vid databordet. Så nu kan man se hörnet där datorbordet står. Är stolt över mig själv att jag faktiskt tagit tag i kragen och fått det gjort. Nu får vi bara hoppas att datorn kan få lite spa behanling också. Ett steg i taget kanske?
Under eftermiddagen blev det till att åka till Maxi och handla hem lite saker för att fylla på skåp, kyl och frys. Trots att dagen har varit lugn så har jag hunnit med en del ändå. Nu ska jag bara sitta ner och njuta av kvällen med te och skumtomtar. Mums!
Publicerat: 2012-11-17 @ 19:27:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!