Operation dator

Helgen är slut och jag undrar vad jag egentligen har gjort. Som så många gånger tidigare och det kommer ske fler tillfällen då jag funderar över just att helgen har tagit slut.

Var hemma hos mor och åt god mat och firade min födelsedag lite i förskott. Fick min present och god mat så jag är nöjd. Vi åkte även över till mormor och fikade då hon var yrslig och inte kunde komma till mor och fira mig där. Så vi satt där ett tag och fikade och för första gången på mycket länge fick jag en present av mormor. Men det var og mycket tack vare mor och moster. Ska inte klaga jag vet, inte för att jag är besviken eller annat så. Är bara en aning förvånad. Mormor pratade på om krämpor, sjukdommar och annat elende. Inget man egentligen vill lyssna på.

När jag väl hade firats av mor, styvfar och mormor fick jag skjuts hem till syster då min svåger skulle köra hem mig och hjälpa mig med datorn. Men snacka om att det var en tankeskruv att få ordning på skeppet. Efter mycket om och men och andra fina ord fixades det och jag är fortfarande förbryllad. Avira är inget virusskyddsprogram man ska använda för det nästlar in sig överallt och vill inte bli avinstallerad så lätt. Nu är datorn nästan som ny och jag hoppas och tror inte att det ska vara några bekymmer.

Gör nu kväller och imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Bara en dag kvar sedan har man tydligen kommit in i tantåldern. :-)
Publicerat: 2012-11-18 @ 19:38:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!