Mossans vänners goda lag

En underhållande men regnig dag kan nog förklaras vad som hänt under dagen. Med många glada skratt och tårdrypande komentarer om vad man ska göra och inte göra. Under förmiddagen fick mossan komma till sin rätt och göra det bästa av sitt yttre. Vi satt och gjorde mosskransar med hela koncentrationens yttre. Det var faktiskt riktigt roligt att göra det och inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara.
Under eftermiddagen var det till att bege sig till dårhuset af och prata med både psykologen och handläggare om hur utredningen. Inget nytt kom upp och inget gammalt heller om jag ska vara ärlig. Blev varken klokare eller dummare av besöket. Men en sak är säker och det är att jag får vara kvar på Medborgarskolan minst ett halvår till och det gillar vi för det behöver vi.
Var även hemma hos far en stund för att överlämna en krans till far och Kerstin. Lämnade kvar min med så att de kunde ligga ute i fukt fram till de ska upp. Sitter nu den allt för bekväma soffan och väntar på att klockan ska bli 21.00 så att man får titta på "livet på andra sidan" Livet är så pass tråkigt att man har sina små glädjeämnen att vänta och njuta över.
 
Det var dessa två modeller vi gjorde våra mosskransar i förmiddags. Tyvärr blev mina inte lika fina som de här. Har inte tagit några kort på dem så ni får inte ånjuta åsynen av mina mästerverk.
 
 
 
Publicerat: 2012-11-05 @ 20:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!