Kort stubin i långa loppet

Äntligen fredag och nu har man tagit helg. Men tyvärr försvinner helgens lugn ganska fort. Ibland önskar jag att helgen kunde vara lite längre. Ikväll kommer det inte hända så mycket alls och det kan behövas det med.
Dagen har varit helt okay förutom att jag inte riktigt kom överens med garnet och påtringen. ;-) Har haft skrivarverkstad med några av de andra hönorna under förmiddagen och tja...det gick väl okay förutom att jag fick springa fram och tillbaka. Under eftermiddagen har jag suttit och bråkat med påtringen och garnet. Det var inte det lättaste att komma på hur man avslutar det. Men efter mycket om och men lyckades jag. Tyvärr blev den ände som blev avslut mycket taitare än andra änden...suck aldrig blir det bra. De andra hade roligt åt mig och insåg att mitt humör verkligen finns.
Publicerat: 2012-11-16 @ 18:12:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!