I väntans tider

Dagen har passerat och ärligt talat vet jag inte vad som har hänt eller gjorts under dagen. Kan inte minnas att jag har varit utanför dörren heller. Alldeles för mycket som händer samtidigt som det inte händer som sagt. Har jobbat hemifrån och det har väl gått hyfsat antar jag. Huvudvärken har kommit och gått under dagen och jag vet inte...
Har gått och väntat i snart två dagar att en person ska ringa upp mig. Jag vet inte hur många gånger jag har ringt henne och lämnat meddelanden till henne. Börjar bli riktigt förbannad och jag behöver svar på så mycket. Dem kan jag inte få medan jag sitter och rullar tummarna.
Fick även et gratulationskort från Hyresgästföreningen idag. Blev lite paff att jag fick ett plus att det inte är min födelsedag ännu. Det är ju ett tag kvar. Men jag kan inte säga att jag blev klad, det är ju ändå bara ett massproducerat kort som de skickar ut till alla medlemmar. Skulle ha varit mycket roligare om personen i fråga som skrivit under hade suttit och skrivit dit hälsningen själv. Men jag kan inte få allt.
Imorgon är en ny dag och vem vet vad som händer. Har varit lite smått duktig och plockat undan här hemma och gjort ett storkok av köttfärssås. Nu är frysen fylld jag vet inte hur många matlådor. Nu ska jag sätta mig ner och bara vara. Känner att jag behöver det.
Publicerat: 2012-11-14 @ 20:35:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!