Hysteriskt roligt

Dagen har varit intensiv och krävande på många olika sätt. Men jag vet i tusan vad jag egentligen har gjort. Har skrivit en del under förmiddagen vilket inte går så bra. Jag får ingen röd tråd genom historian. Under eftermiddagen sydde jag klart ett barntecke och en kudde. Det sa bara tjoff tjoff så var allt klart och klockan var 15.30. Otroligt vad fort tiden går egentligen. Har fått några hysteriska skrattanfall och fått några av de andra att börja skratta. Själv vet jag inte vad jag skrattade åt. Komiskt!
Är lite smått irriterad då jag har mailat min handläggare två gånger under loppet av två veckor och ännu inte fått något svar, inte äns att han har tagit emot mitt mail men inte kunnat svara. Jag behöver få svar på en himla massa frågor angående arbetsförmedlingens nya riktlinjer. Förstår verkligen inte hur de tänker på det stället och inga svar får man heller som man förstår. Slöpack helt enkelt som gör en massa för vissa och inget alls för andra som mig t.ex.
Imorgon blir det att åka hem till mor för att äta mat och sedan gå på adventsmarknad. Ska bli kul att komma iväg. Får bara hoppas att det inte blir för kallt och blåsigt. Sist mor och jag var på adventsmarknad regnade och blåste det så förbaskat.
Publicerat: 2012-11-30 @ 19:05:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!