Fredagsmys på hög standard

Dagen har egentligen handlat om fredagsmys på hög standard idag. Med andra ord har det varit en relativt bra dag med många skratt och funderingar. Mina "lata irländare" och "kaloribomben" gik hem hos alla hönor och de två tupparna. De kommer säkerligen fråga efter dem igen om jag känner dem rätt. Jobbade bara halvdag idag och det var faktiskt riktigt skönt då jag var oerhört trött när jag vaknade imorse även om jag för en gång skull vaknade tidigt. Kom även hemifrån tidigare än vanligt. Det förvånar mig oerhört mycket. Men så kan det vara även om jag trodde att jag skulle komma upp sent då jag var riktigt jävla trött igår.
När vi väl slutade tänkte jag hurtig som jag var gå till af för att lämna lite papper samt hämta lite papper, men när jag väl kom fram så visade det sig att även af stängde klockan 12.00 och där stod jag som ett fån 12.10. Ja ja får vänta till måndag då jag ska dit på möte igen.
Så jag fick knata hem (med bussen) till mor och här sitter jag nu och ska snart knata til lsängs och brottas med kudden. För mina arma ögon går nämligen i kors. Tröttheten har slagit till nu istället. Det är väl typiskt? Får bara hoppas att jag lyckas somna som jag bör.
Publicerat: 2012-11-02 @ 22:04:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!