Ett töcken med saker bakom varje fasad.

 
Dagen har varit underlig och som i töcken. Har varit en aning frånvaranade under hela dagen. Kanske beror det på att jag inte har sovit så mycket inatt. De senaste kvällerna har varit svårt att somna och jag har sovit oroligt.
För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Har tillbringat förmiddagen med att pyssla med mossaik och stickat. Men stickningen fick komma i andra hand om man säger så. Under eftermiddagen testade jag på påtning med en stor påtring. Intressant men jag vet inte vad jag ska tycka om det för tillfället. Det återstår att se när jag väl är färdig med saken jag påtar.
Dagen har varit solig och ljus utanför våra fönster och vi har suttit och suktat efter friheten utanför samtidigt som vi har kollat in byggarna på taget på huset mittemot oss. Dem har gett oss många skratt speciellt när jag säger att det är "många Karlsson på taket" Förstår inte varför de skrattar åt mig när jag säger det. ;-) Men det bjuder jag på.
Publicerat: 2012-11-13 @ 16:41:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!