Dator med allvarliga problem

Känner mig tröttare än vanligt och mycket beror på min dator som har fått förs sig att ha en himla massa problem. Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad eller hur jag ska göra så att det försvinner. Är inte alls duktig på sådant och jag vet bara att det är något som gör att något aktiverars och detta får för sig att stänga ner internet. Det är bara ytters korta stunder och fåtals tider jag kan komma ut på internet så pass länge att jag kan kolla det viktigaste. Jag har ingen aning om dator kommer att vara sammarbetsvillig imorgon men det återstår att se helt enkelt.
Publicerat: 2012-11-09 @ 22:22:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!