Begynnande och trött kväller

 
Det är nu trötta kvällskvisten och jag är helt färdig. Huvudet går i hundra knyck om inte mer kan jag säga. Eftermidagen och tidiga kvällen sprang förbi och jag undrar vart den har tagit vägen. Hur som haver sitter jag trött och nöjd i min tysta lägenhet och dricker vin (det som vi hade till maten inte det jag fick i present) och lyssnar på Pink. En artist som borde uppskattas mer än vad hon gör.
Kalaset gick hur bra som helst, inte för att jag förväntade mig något annat. Med andra ord jag är nöjd och mycket glad. Fick en massa fina presener och åter igen säger jag tack till alla. Det var en hel del av det ena och det andra. Vad mer kan man begära? Dessutom var sällskapet hur mysigt som helst. Har dock inte orkat ta kort på allt jag fick, men jag lägger upp lite bilder på presentbordet, blommorna jag fick och så en liten egobild. Det är lite dyligt. Får se om jag orkar ta kort på allt imorgon och lägger upp. Det beror som sagt helt och hållet på hur mycket ork jag har. ;-)
 
 
 
 
Presentbordet, alla presenter var inte till mig bara så du vet. Det var fler än
jag som firades idag. Men jag blev iaf glad över alla presenter jag fick.
 
Var ju tvungen till att ta en vinare för att lyckas skriva detta inlägg!
Publicerat: 2012-11-24 @ 21:24:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!