Visst har ni färgat era ögon

                                            vet inte hur gammal jag är här heller.

Är lite full ifan men orkar inte göra något alls. Har varit vaken sedan gryningen och lite till säkerligen. Ögonen går i kors och har ingen ro att lägga mig och vila lite. Kanske lika bra att vänta tills jag går och lägger mig ikväll.
Vid 10.00 imorse ringde de från S och dubbelkollade alla papper jag skickat dit. Var lite som jag glömde, men kan kompletera det i veckan. Skönt att det inte var så brått med så att säga.
Disken står och väntar på mig och ingen gör det åt mig så det är dags att gå och göra lite nytta innan jag får för mig något annat. Har ett SÅ tråkigt liv, det händer verkligen ingenting.
Publicerat: 2012-05-10 @ 16:40:04


2 kommentarer
Postat av: Fanny

Allt bra?:)

2012-05-11 - 15:56:06 | URL: http://fanniiii.blogg.se/
Postat av: Milliz

Det är hyfsat, har haft några dåliga dagar som gör allt jobbigare.

2012-05-11 - 17:39:20 | URL: http://skorpionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!