Verkligheten är närmare än vad du tror

Lördag och dagen har passerat utan att jag egentligen har gjort något alls. Rastlösheten har funnits där hela tiden, men orken har tagit tag i tyglarna och bestämt hur dagen ska se ut. Så med en kopp te i handen har jag suttit och läst i lite tidningar och blivit mer kulturell. Men efter jag vet inte hur många koppar te och suckar är jag lika rastlös som om månen inte har kunnat gå sitt stolta varv runt jordklotet. Det kanske låter banalt och enkelt, rent utav idiotiskt. Men när man inte har något spännande liv eller någon ork eller brist på idéer så blir det som det blir. Dagen har varit grå och trist hela tiden, och nu känner jag att jag har gjort tillräckligt mycket av ingenting. Det är dags att göra något åt situationen och resten av dagen. Men frågan är vad och hur. För jag vet inte själv ännu förutom att jag borde ge mig iväg till centrum och handla. Kylen är nästintill tom och skriker efter att få bli fylld med något. Borde kanske ta mig i kragen och ta tag i verkligheten då det inte längre går att gömma sig.
Publicerat: 2012-05-12 @ 15:37:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!