Väntans tider

Torsdags eftermiddag och jag väntar fortfarande på att få besked, vilket jag inte kommer att få den här veckan om jag ska vara ärlig. Varför ska myndigheter vara så sega innan de kommer till skott? Framförallt arbetsförmedlingen då jag trodde att jag skulle få besked redan i måndags. Visserligen har det ju varit helg osv, men det har kommit från två olika håll att de skulle skynda sig med att få besluten fattade. Förstår inte varför jag varje gång intalar mig att de ska förbättra sig när jag vet att de inte kommer att göra det.
Det gäller för mig att fortsätta att vänta på att få reda på vad de beslutar osv. Jag är relativt säker på att jag inte kommer få något besked förrän nästa vecka. Vilket inte känns så bra då jag kommer att gå mig själv på nerverna och klättra på väggarna.
Publicerat: 2012-05-03 @ 13:46:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!