Vad görs om dagarna egentligen?

Vad har jag gjort idag egentligen? Har ingen aning, tiden har bara snurrat iväg och jag kan inte direkt säga att jag minns vad jag har gjort under dagen. Har varit iväg till centrum och handlat hem lite basvaror som inte är så tunga att bära hem. Sedan har jag suttit och pysslat med en present som skall bli klar till tidiga hösten. Så med andra ord ingen större brådska men den får heller inte glömmas bort.

Imorgon blir det till att bege sig till Ikano med K och handla hem det som är för tungt att bära. Man får vara smart i mellan åt.  Sedan får vi se vad som sker för resten av dagen.
Borde egentligen dammsuga lägenheten. Men jag har ingen direkt ork till att göra något över huvudtaget. Det är vid sådana här tillfällen som jag önskade att jag hade en balkong.

                                      

Publicerat: 2012-05-24 @ 20:59:52


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så hemskt mycket :D

2012-05-24 - 21:49:41 | URL: http://fanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!