Under sker när man minst anar det

Dagen har varit slö och inte alls intressant för fem öre. Har haft skallebang stort sätt hela dagen och varit sängliggande då jag inte orkat göra något. Borde gå och diska då det inte är någon som gör det åt mig har jag märkt. :-)
M har hört av sig och jag fick ett telefonnummer jag ska ringa. Så imorgon blir det till att ringa och boka ett möte med den personen. Så snart blir det till att ha något att göra om dagarna igen. Ska bli skönt då jag känner att det inte går göra något åt att bara vara hemma och bli galen. Sedan får vi se hur det blir och sluta. Känns bara skönt att det händer saker igen. Under sker visst mer än vad man tror.
Publicerat: 2012-05-30 @ 18:18:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!