Trött som ett helt hus

                                               

Lika trött som ett helt hus, men kan inte riktigt finna någon ro till att gå och lägga mig. Träligt som få och oerhört irriterande. Men kan inte göra så mycket åt det just nu än att försöka att slappna av och låta John Blund göra sitt jobb. Imorgon blir det till att jaga M och försöka få besked om hur saker och ting blir. Det har gått snart tre veckor och inget svar har man fått. Varken bu eller bä. Lite svagt och oansvarigt enligt mig. Men å andra sidan är det ju arbetsförmedlingen vi pratar om och jag har inte mycket förtroende för dem tyvärr. Inte efter alla dessa år jag har haft med dem att göra. Men det är bara att le och bita ihop ifall det händer något.

Får bara hoppas att det blir bra väder imorgon, för jag har bestämt mig för att morgondagen ska bli en bra dag och jag ska inte sitta hemma och dega och tänka för mycket även om jag kommer att tänka en hel del ändå. Men jag har lite saker som måste fixas och jag kan tyvärr inte skjuta upp dem för mycket och mycket längre.

                                                 
Publicerat: 2012-05-13 @ 22:30:25


2 kommentarer
Postat av: Marija

Du är inte ensam om den situation du sitter i, men tappa inte modet utan ligg i och fokusera på det som kommer att ske i framtiden.

2012-05-13 - 22:39:37 |
Postat av: Malin

Är också trött som ett hus och det är en superb titel enligt mig. Arbetsförmedlingen är lika trög överallt. Men tjata, tjata och åter tjata på dem.

2012-05-13 - 22:40:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!