Runaway bride

                                 
Det känns som om jag sitter på en kaktus och vet inte hur jag ska komma bort därifrån. Taggarna trycker in i skinnet på mig och på något vridet sätt så njuter jag av det och det är förvirrande.
Har försökt att städa lägenheten idag, men ack så segt det har gått och jag har inte kommit en fjärdedel av städningen. Och tro mig...min lägenhet är inte så stor så det borde gå fort.
Sitter nu och tittar på Runaway bride...vet inte hur många gånger jag har sätt den och den är lika dålig som den har varit de tidigare gångerna jag har sätt filmen. Men ändå kan jag inte sluta titta på den. Är inte det lite komiskt?
Publicerat: 2012-05-05 @ 23:08:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!