Paranoid vs galenskap

                              

Känner mig trött och sliten i kroppen och ständigt paranoid. Vet inte varför jag känner mig så här och har knappt gått utanför dörren idag. Det är hemskt och jag känner att jag skulle behöva komma ut och röra på mig lite. Men den paranoida sidan av mig hindrar mig och jag får inte parkera mitt sinne utanför dörren. Hemskt!!! Men visst jag har varit utanför ett par gånger då jag har varit ute och slängt lite sopor och när jag begav mig ner till källaren för att ställa utan lite saker.
Det känns som om jag har hamnat i ett slagsmål mellan min paranoida sida och min galna sida. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra. Sluter mig in i en bubbla som ingen kan öppna förutom mig själv. Men ska försöka komma ut en stund innan kvällen slutar och natten tar vid.
Publicerat: 2012-05-28 @ 19:03:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!