Mersmak för det vi inte kan se eller röra

Sömnlös och fortfarande full med rastlös energi även om jag inte orkar göra något alls. Är egentligen hur trött som helst. men kan inte somna oavsett vad jag gör. Så fort jag lägger mig ner så kryper det runt en massa i benen och nerverna rycker och drar. Samt att min axel verkar inte vilja göra så att jag kan ligga bekvämt. Trotts detta så har jag beddat ner mig i soffan med täcke och kudde ifall jag lyckas somna i soffan. Inte för att det är något som jag föredrar, men om jag ska kunna sova något överhuvudtaget så får det bli så här. Har TV:n på och ser på Ghost hunters och förundras över vad som finns där vi inte kan se eller höra eller röra vid. Helt underbart jag bara älskar dessa program. Tyvärr är det inte så många som förstår sig på det övernaturliga och försöker att tränga bort allt bara för att de är okunniga. Ska inte säga att jag är någon expert på området, utan är en lärjunge som lär sig med tiden och förundras över vad det kan berätta, skrämma och allt runt omkring. Helt ofattbart och jag har själv varit med om en del händelser de sista åren. Både skrämmande, intressanta och skrattretande saker som bör tas på största allvar då det är någon/några som försöker ta kontakt på sitt sätt.
Publicerat: 2012-05-07 @ 00:39:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!