Låter gräset växa fritt bland löv och gren

                    

Sommarvärmen har kommit och det känner jag av med stora bokstäver. Både i lägenheten som är som en bastu när solen ligger på och på mina arma fötter som tyvärr har börjat bråka och söndrar ut små och mellanstora blåsor över hela fötterna. Kan tyvärr inte smörja på salvan för mycket då den tyvärr torkar ur huden och den gör så att jag får stora självsprickor på hälarna...
Ja ja nog om det nu...sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Vill inte sitta hemma i en varm lägenhet och inte göra något som jag har gjort de senaste dagarna nu. Nej det är dags att ta tag i saker och ting om jag inte ska bli hispigare än vad jag redan är. Känner mig som en grästuva som ingen vill vårda och ta hand om på rätt sätt utan bara klipper ner mig och låter mig växa upp igen utan någon hjälp.
Publicerat: 2012-05-23 @ 21:12:42


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Snälla behöver din hjälp.

Det skulle betyda jätte mycket och tar endast någon sekund. Gå in på denna blogg www.kimidori.blogg.se

och rösta på mig i höger fält!

lämna en kommentar och säg till om du gjort det!

SNÄLLA, Kram

2012-05-24 - 15:08:23 | URL: http://fanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!