I väntans tider får man sällan de rätta beskeden

Har ännu inte fått något mail från M. Blir så irriterad och frustrerad över hur situationen blir och är. Det känns som om allt bara spårar ur och blir värre. Men jag ska inte tappa hoppet och tron på det bästa även om detta beslut togs över mitt förvirrande huvud.
Pratade med Liz i förmiddags, hon ringde och störde mig i mitt slummer och drönande. Men å andra sidan fick det mig att komma upp i lagom tid. Inte för att jag egentligen har gjort så mycket nu under dagen.
Ska väl borsta till det lilla hår jag har och ta mig en prommenad för att skingra lite tankar och för att bege mig hem till far för att kopiera lite papper.
Publicerat: 2012-05-08 @ 14:34:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!