I duktigaste laget

Då har man fått iväg sig själv till centrum och handlat hem det viktigaste utan att det tog allt för mycket stryk på mina axlar som bråkar mer än vanligt denna konstiga lördag. Visserligen kom jag iväg senare än vad som var tänkt, men jag kom iväg och det är det viktigaste. Dessutom så överaskade dagens väder mig mer än väntat. När jag gick var det grått, trist och mulet där allt bara hängde innan det sedan öppnade sig och regnade för fullt en kort stud. När jag väl kom hem insåg jag att jag hade köpt snus men glömt att hämta ut det från apparaten då jag hade kortet kvar i jackfickan. Det var bara för min del att klä på mig igen och knata iväg till centrum igen för att få ut snuset innan timmen man har på kortet tog slut. Det är sjujävla dag eller ska jag säga kväll. Är bara så trött på mig själv när jag glömmer saker och ting.
Har även hunnit med att fixa mat och äta och sedan diskat. Mer än vad jag brukar göra när jag äter, diska menar jag då med andra ord. Nu sitter jag framför datorn och TV:n för att göra kväller och inte alls göra mer nytta för dagen. Från och med nu och fram tills jag vaknar imorgonbitti har jag tänkt att vara en soffpotatis.

                                                            
Publicerat: 2012-05-12 @ 20:10:09


1 kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en awesome söndag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-13 - 03:15:43 | URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!