I det röriga inret

Slutkörd och genomsvett...har sprungit runt som en galning sedan tre i eftermiddags och nu tänker jag inte göra mer än det nödvändigaste. Låter kanske lite slött och latmansaktigt, men ibland får man faktiskt vara det. Vid 15.00 var jag vid R & S och pratade med B vilket gick fortare än vad jag trodde. Jisses vad den timmen sprang iväg. Sedan for jag iväg ut till Tornby för att utsätta mig för IKEAS röriga inre för att köpa glödlampor och batterier. Men det slutade med att jag inte äns köpte hälften av de lampor jag skulle ha och jag köpte galjar och lite teburkar också. Undrar om man får pluspoäng för det? Jag var även inne en sväng i Ikanohuset och köpte mig ett par böcker, lite kuvert, samt en klänning och ett par leggins....Så nu är man lite fattigare och mer utmattad än vad man var innan.
Publicerat: 2012-05-22 @ 18:14:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!