Herr Tantor

Hemkommen efter en härlig helg hos syster i Skåne. Till och med Herr Tantor har kommit hem hoppas jag tillsammans med familjen sin. Åkte från solsken och kom hem till solsken härligt härligt vore det om jag var på det humöret. Sitter och gungar på ett rep som har åkt långt långt ner och det blir inte bättre av att veta att Försäkringskassan säger att de inte fått in mina papper för månaden. Suckar...så nu har man skickat iväg det ännu ett papper till dem. Dock är jag helt säker på att jag har skickat iväg det till dem, men å andra sidan så kan posten ha haft en dålig dag.
Hur som haver så är man hemma efter ett par dagar med Herr tantor och gänget...
Publicerat: 2012-05-01 @ 17:13:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!