Finner mig under svampen

Börjar tro på allvar att jag har någon på min högra axel som ständigt säger åt mig att titta bakom mig när jag sitter i soffan och försöker att läsa en tidning. Inget vidare bra och jag skrämmer mig själv. Men även den mest upplysta måste få nå toppen av otillräcklighet.
Jag som försöker att vara duktig och läsa tidningen som det snälla tidningsbudet lämnade tidigt imorse. Har inte hunnit med att läsa den av någon konstig anledning. Huga huga!!
Pratade med moster i telefon och det var skönt att prata med henne och få ur mig en del även om jag inte pratade så mycket själv. Fick några tips och råd som jag på något sätt ska försöka att få gjort och följa.

                                      

Publicerat: 2012-05-11 @ 21:08:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!