En dam på väg ut i intet

                        

Då sitter man här och försöker att komma på vad som behövs att packas ned innan jag beger mig hem till mor. Ska tillbringa några dagar på landet med mor och Anton och det ska bli skönt som sagt och jag behöver att komma iväg ett tag med. Humöret är inte direkt på topp så detta behövs.
Skulle ha packat tidigare idag, men på något sätt så har dagen gått fortare än vad jag räknat med och varit beredd på. Men nu står jag eller ska jag säga sitter jag med resväskan framför mig och funderar på vad jag ska packa ner. Ska det vara bara bra väder eller bara dåligt väder? Eller är det blandat? Får helt enkelt ta med för båda väderlekarna. Som det sägs så finns det ju inte dåligt väder utan bara dåliga kläder.
Snart får jag hoppas på något bättre att göra om dagarna, det går fort när det väl har börjat rulla. Nu ska M ta kontakt med företaget där jag ska vara så jag får snart se om när och hur det blir när jag börjar. Ska bli intressant och spännande på samma gång. Samtidigt så känner jag en panik ebba sig större, har så svårt med stora förändringar även om jag vet att just den här förändringen är bra. Men det känns som om jag inte har någon kontroll över situationen och det gillar jag inte.

                        
Publicerat: 2012-05-16 @ 13:54:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!