Doften av liljekonvalj sprider sig fram

Vet att jag lovad fram lite bilder men har inte haft ork eller lust till att lägga in dem i datorn ännu. Så det får bli en uppgift för morgondagen efter alla de bestyr jag ska göra då. Det blir att försöka ta sig upp skapligt så att inte hela dagen försvinner bort till ingenting alls. Skönt att vara hemma igen måste jag medge, men jag saknar lugnet och brisen från alla träd. Jag blir allt mer säker på att jag är en lantlolla som har hamnat i storstaden. Jag ska inte bo i en storstad som Linköping även om jag tycker om staden i sig så. Men jag är mer typen av en småstadstjej.
Lägenheten är fylld med doften av liljekonvalj och det får mig att må på topp. En härlig frisk doft som förför alla sinnen. Svårt att förklara, men det är absolut säkert att denna underbara blomma är en av mina favoritblommor.
Publicerat: 2012-05-20 @ 22:53:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!