Besöka Idhults natur

Idag har jag varit smått effektiv även om jag inte har hunnit med hälften jag tänkt mig att jag skulle göra. Men det kommer det också och det är ju som sagt en dag imorgon också. Har haft Elza på besök en kort stund och babblade bort en timme. Trevligt trevligt då jag inte har haft någon att prata med under hela dagen.
Har nu suttit och lagt in lite bilder i datorn och ska försöka att uppdatera lite vad som har hänt i helgen och under valborg...

                             
                                                             Adam och Eva

                               
                                                                 Adam och Eva

I lördags var vi vid Idhults naturreservat och tittade på utsikten och njöt av det fina vädret vi hade även om det var en aning blåsigt. Men det var trevligt och ett mycket fridfullt ställe som bör besökas om man vill bli ett med naturen. Det är ängslandskap som bevaras så som det var förr när det var åkermark och betesmarker. Inget får röras eller förstöras och det är tur att det finns platser som denna.
Publicerat: 2012-05-21 @ 18:00:56


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Åh... Idhult! Det är en sådan underbar plats. Det var år och dar sedan jag var där sist. Vilka minnen jag har därifrån.

2012-05-22 - 04:11:46 | URL: http://hittp://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!